سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/6/5
11:16 صبح

آب سرد دائمی با آبسردکن های برند سام گروپ

بدست علیرضارحمتی در دسته

در یک روز گرم تابستانی، یک لیوان آب خنک خیلی میچسبه! بعد از یک خستگی کار روزانه یک لیوان کاپوچینو حال آدم رو جا میاره! آب نیمه سرد اول صبح مفاصلتون رو نرم میکنه!

نیازی نیست زمانی برای آماده شدن این موارد صرف کنید. نیازی نیست کتری برقی رو برای یک فنجان آب جوش روشن کنید...

دستگاه آبسردکن/گرم کن سام این موارد رو براتون آماده میکنه. مناسب شرکت ها و موسسات آموزشی و سازمان های بزرگ - دارای قطع کن و بهینه سازی مصرف [محصولات سام گروپ]


97/6/4
10:53 صبح

شرکت ها و بازیکنان اصلی در صحنه خانه های هوشمند کدامند؟!

بدست علیرضارحمتی در دسته

بهترین سیستم های خانه های هوشمند

چیدمان خانه هوشمند شما از همیشه راحت تر شده است، اما انتخاب سیستم خانه هوشمند برای یکی کردن لوازم شما و امکانپذیر کردن صحبت کردن آنها با هم یک عامل عمده است.

اپل، گوگل و آمازون بازیکنان اصلی در صحنه خانه های هوشمند هستند، با اسپیکرهای هوشمند، اکوسیستم ها و دستیارهای صوتی در دسترس شان که نه تنها کنترل کردن تکنولوژی های متصل شما را آسانتر می کنند، بلکه اتوماسیون خانه شما را به کاری ساده [بازیکنان اصلی در صحنه خانه های هوشمند]


97/6/3
1:30 عصر

طراحی سوئدی بعلاوه کیفیت ساخت کره جنوبی در محصولات اکولوکس

بدست علیرضارحمتی در دسته

محصولات اکولوکس شامل کالاهای یخچال فریزر می باشند. این برند تنوع یخچال های دوقلو و بالاپایین را داراست. ظرافت طراحی سوئدی در این محصولات مشهود است. رنگبندی های موجود در کالاهای اکولوکس شامل سفید | استیل است گه در آینده رنگ سفید چرمی نیز به آن اضافه خواهد شد.(رنگبندی سفید چرم جزء پرفروش ترین رنگ بندی در کالاهای ال جی بوده است).

فروشگاه #نفیس24 از ساعت 9 تا 20 هر روز (غیر از جمعه) آمده استقبال از شما بزرگواران خواهد بود. لطفا جهت اطلاع از آدرس و فروشگاه مورد نظرتان از صفحه درباره ما دیدن فرمایید.


97/6/1
12:2 عصر

فروش ظرفشویی - اجاق گاز - یخچال دوقلو به تعداد محدود در نفیس24 .

بدست علیرضارحمتی در دسته

با توجه به افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت محصولات لوازم خانگی و موجودی کم این دسته بندی از محصولات، فروشگاه نفیس24 همچنان تخفیف کالاهای موجود خود را ادامه میدهد. هر چند رقم این تخفیف کم ولی سعی شده است رقم نهایی به صورت رقابتی باشد تا خریداران ما بتوانند کالای دلخواه خود را خریداری نمایند.

 در حال حاظر و با وجود کمبود منابع برندهای ال جی و سامسونگ سعی شده است محصولات شارپ و اکولوکس برای خرید شما فراهم شوند. برای بررسی محصولات اکولوکس کافیست به هر دو فروشگاه فیزیکی نفیس24 و برای برند شارپ فقط به فروشگاه سامسونگ این شرکت قدم رنجه بفرمایید.

آدرس و تصویر فروشگاه ها در صفحه درباره ما قابل مشاهده می باشند.


<      1   2   3   4