سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/12/19
11:46 صبح

چه کالایی را در بازار پیدا نمیکنید؟ از ما بخواهید تا براتون خرید

بدست علیرضارحمتی در دسته

 

حتما زمان هایی زیادی براتون اتفاق افتاده که به دنبال کالا یا محصول خاصی در بازار و سایت های اینترنتی می گردید ولی آن را پیدا نمیکنید. بعد از خسته شدن از این گشت و گذار به خرید مورد مشابه آن اقدام می نمایید. این امر باعث میشه از خرید خود رضایت کامل نداشته باشید یا خرید جدید تمام خواسته های شما رو تحت پوشش قرار نده.

فروشگاه اینترنتی نفیس24 طی یک همه پرسی ویژگی جالبی رو برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. در این طرح شما محصول دلخواه خودتون رو با مشخصات به همراه شماره تماس برای ما ارسال میفرمایید. کارشناسان و مدیران فروش فروشگاه نفیس24 با پرس و جو در بازار و نمایندگی های مرتبط از موجودی و قیمت کالا مطلع میشوند و نتیجه نهایی را به اطلاع شما میرسانند.

چنانچه قیمت و مشخصات محصول با کالای مورد نظر شما هم راستا بود، کالا با قیمت مناسب برای شما خریداری خواهد شد و در اولین فرصت به دست شما میرسد.

بدیهی‌ست تمام مراحل با هماهنگی سفارش دهنده کالا و محصول انجام خواهد شد.

از این رو جهت سفارش کالایی که آن را نیافته اید به سایت نفیس24 و بخش کالایاب مراجعه بفرمایید.


97/12/5
10:22 صبح

آقایان بدانند!؟ دیگه زمان خونه تکونی نزدیک شد...

بدست علیرضارحمتی در دسته

هر سال در اسفند ماه وعده گاه ما مردان برای #نظافت خانه و منزل می باشد. کمک به همسر و مادرتان را پیشه خود قرار داده و در #نظافت منزل خود کوشا باشید.

 اگر #خانه‌تکانی برایتان سخت است نشانه ای دارد! نشان از این دارد که از ابزار صحیح #نظافت استفاده نمیکنید. پس قبل از این که دیر شود جستجوی بهترین ابزار نظافت را آغاز کنید. 

ابزارهایی مثل #زمین‌شوی | اسپری نظافت تلویزیون | مواد #شوینده ظروف [لوازم شستشو و نظافت]