سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/6/12
12:44 عصر

قیمت مصوب محصولات ال جی و سامسونگ پس از چندین ماه اعلام شد;

بدست علیرضارحمتی در دسته

در پی گرانی های شدید محصولات لوازم خانگی و از هم گسیختگی بازار و تعیین قیمت های مختلف توسط فروشگاه‌ها، سرانجام در هفته جاری لیست قیمت مصوب برند محصولات ال‌جی و سامسونگ از سوی این شرکت ها اعلام گردید.

 

 البته این قیمت ها به منزله موجودی جنس از طرف ایشان نمی باشد، بلکه با توجه به فشار وارده از سمت خریداران این لیست اعلام گردیده است. در پی این اعلام می بایست دید کدام برند زودتر محصول خود را در بازار موجود و دل خریداران خود را بدست می آورد. چه بسا ناموجود شدن این دو برند بزرگ برای برندهای نا آشنا و یا کمتر آشنا بسیار مفید واقع شد و سبب عرض اندام این شرکت ها در کمبود موجودی دیگر غول های لوازم خانگی گردید. 

با توجه به اینکه چنین شرکت هایی همیشه شعار خدمت رسانی به خریدار و وفاداری به وی را سر می دهند، باید دید در تقابل موجود کردن کالا کدام برند پیش دستی میکند. [تقابل ال‌جی و سامسونگ]


97/6/11
12:14 عصر

تکامل روز به روز فناوری ماشین های ظرفشویی

بدست علیرضارحمتی در دسته

فناوری ماشین های ظرفشویی رو به تکامل است. در موارد زیادی این محصولات با توجه به میزان کثیفی ظروف، شروع به استفاده از آب و شستشو می نمایند. اگر ظروفتان تا حد زیادی تمیز باشند کمتر از آب جدید استفاده می شود. در طرف مقابل چنانچه میزان کثیفی زیاد باشد از میزان آب بیشتر به همراه تصفیه مخزن فعلی استفاده خواهد شد.

همواره ظرفیت کم ماشین ظرفشویی به منزله کم مصرف بودن آن نیست. گزینه نیم شور یکی دیگر از امکانات قرار داده شده در مدل های کم مصرف می باشد. این سیستم به شما امکان استفاده از ظرفشویی ها با ظرفیت بیشتر ولی مصرف یک ماشین کم مصرف را فراهم می آورد. در مقایسه های زیادی میزان مصرف انرژی یک ماشین ظرفشویی با رده ++A و به بالا از میزان مصرف انرژی یک انسان کمتر تخمین زده شده است. این در حالیست که شرایط شستشو در یک ماشین به عوامل خارجی کمتر بستگی دارد ولی در یک انسان با توجه به مشغله و عوامل بیرونی میزان مصرف آب و انرژی در زمان نظافت ظروف تغییر زیادی دارد. [لیست محصولات هیوندا]


97/6/10
10:40 صبح

آیا آشپزخانه شما در سال 2018-2019 به رنگ مشکی خواهد پیوست؟

بدست علیرضارحمتی در دسته

بازگشت به رنگ مشکی: آیا آشپزخانه شما در سال 2018 به رنگ مشکی خواهد پیوست؟

فضای داخلی آشپزخانه ها که قبلا در سلطه رنگ های خاکستری، آبی آسمانی و سفید کلاسیک بود، اکنون دارد از طرح های دکور روشن و دلباز فاصله می گیرد، و به سمت یک سبک درماتیک تر و جسورانه تر پیش می رود.

یک راه برای اضافه کردن یک تازگی فوری به فضای هر آشپزخانه، اضافه کردن رنگ مشکی به خانه آشپزخانه می باشد [آشپزخانه های مشکی]


97/6/7
11:48 صبح

یخچال های سری 7 و 8 هیوندا در نفیس24 موجود شدند;

بدست علیرضارحمتی در دسته

لطفا جهت خرید یخچال فریزرهای برند هیوندا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین مدل ظرفشویی 1403 هیوندا نیر موجود است و مشخصات آن به زودی در سایت #نفیس24 بروزرسانی خواهد شد.
Nafis24  |  Telegram  |  Instagram
021- 77 222 397

97/6/6
11:3 صبح

تنوع بالای 20 طرح میز تلویزیون در برند جوتی گلد

بدست علیرضارحمتی در دسته

همه ما تمایل زیادی به تنوع در حق انتخاب داریم. شرکت جوتی گلد طراح و تولید کننده میز های تلویزیون برای مشتریان خود، انتخاب میز با هر سلیقه ای را قرار داده است. این میزها در اندازه های 120، 140، 160 و در مواردی با سایز متغییر طراحی شده اند. طرح میزهای کشویی با قابلیت تغییر طول، خیال شما را از قرار دادن تلویزیون با هر اندازه ای آسوده می نماید.

فروشگاه #نفیس24 یکی از نمایندگی های فروش این برند می باشد. تقریبا تمامی تنوع طرح و رنگبندی در سایت این شرکت و در دسترس خریداران ما قرار داده شده است. [میز تلویزیون جوتی]


<      1   2   3   4      >