سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/5/8
3:29 عصر

یخچال فریزر بالاپایین اکولوکس دارای دو عدد اواپراتور

بدست علیرضارحمتی در دسته فروشگاه اینترنتی نفیس24، قیمت یخچال فریزر اکولوکس، لوازم خانگی هوشمند

یخچال فریزر بالاپایین اکولوکس 


یخچال فریزر اکولوکس با زنگ هشدار باز ماندن درب، در صورت باز ماندن درب به مدت 20 ثانیه مدار فعال شده و بوق می زند.
مجهز به یخ ساز خودکار می باشد که دیگر نیازی به پر نمودن مخزن تعبیه شده ی داخل فریزر نیست. این کار با اتصال مستقیم شیر آب به لوله کشی آب شهری در هر ساعت از شبانه روز یخ مورد استفاده شما را تامین می نماید.
یخچال فریزر اکولوکس دارای دو عدد اواپراتور است،اواپراتور یک نوع مبدل حرارتی است  است برای تبخیر آب و دیگر مایعات[یخچال فریزراکولوکس]

97/5/8
12:21 عصر

هجوم به خانهها، فناوری در تلاش است به آشپزخانههای شما راه پیدا ک

بدست علیرضارحمتی در دسته

در یک جمعه شب، جرمن سالازار برای دوستانش ساندویچ مرغ درست می کند، در حالیکه دوستانش در آشپزخانه با او گپ می زنند. ناگهان، او صحبت خود را قطع می کند تا با یکی دیگر از دوستانش صحبت کند: گوگل.

اسپیکری که بر روی پیشخوان آشپزخانه او زندگی می کند. او به گوگل گفت “سلام گوگل، زمان را برای 20 دقیقه دیگر تنظیم کن”، تا [هجوم فناوری به آشپزخانه‌ها]


97/5/6
4:51 عصر

زیبایی و سادگی در سبک طراحی به روش مهندسین سوئدی;

بدست علیرضارحمتی در دسته

محصولات شرکت اکولوکس با طراحی زیبای سوئدی و به صورت سفارشی در کره جنوبی تولید می شود. با وجود محفظه بار دیگر نیازی به جادادن بطری های بزرگ در کنار یخچال خود و مشکل بسته نشدن درب ندارید. در طراحی این محصول ظرافت و مصرف بهینه گزینه های نخست می باشند. استفاده از لامپ های LED داخل یخچال هم مصرف کمتر و هم طول عمر بیشتر را در کنار نور فراوان برای شما به ارمغان آورده است.

جهت از بین بردن بوی نامطبوع یخچال از ذغال کربن اکتیو به این منظور استفاده شده است. سیستم ضدبرفک در هر دو دستگاه یخچال و فریزر خیال شما را از یخ زدنهای گاه و بی گاه آسوده می نماید. برای چیدمان مواد غذایی به سلیقه خریدار نیز فکر شده است و با حالت متغیر به سبک خود طبقات را [یخچال فریزر اکولوکس]


97/5/4
12:46 عصر

لوازم خانگی هوشمندی که حقیقتا آشپزخانه ما را بهتر می کنند

بدست علیرضارحمتی در دسته

لوازم خانگی آشپزخانه های هوشمند خیلی غلط انداز به نظر می رسند – آیا یک فرد واقعا به یخچالی نیاز دارد که حرف بزند؟ – اما در برخی موارد، یک دستگاه به روز، مثل یک سطل زباله که با صدا فعال می شود یا یک جاروبرقی رباتی، حقیقتا زندگی فرد در آشپزخانه را بهتر می کند. من چیزهای بسیاری [آشپزخانه هوشمند]


97/5/3
3:20 عصر

با 15 عدد برنامه شستشو، شستشو لباس ها رو به ماشین لباسشویی شارپ

بدست علیرضارحمتی در دسته فروشگاه اینترنتی نفیس24، قیمت ماشین لباسشویی شارپ، لوازم خانگی هوشمند

ماشین لباسشوییشارپ

ماشین لباسشویی مدل ES-FS814 BX شارپ با رده مصرف انرژی +++A و ظرفیت 8 کیلوگرم توانسته بالا ترین فروش را نسبت به سایر محصولات شارپ داشته باشد.
ماشین لباسشویی  مدل ES-FS814 BX شارپ با تنوع 15 عدد برنامه شستشو ، شستشو انواع لباس ها را بدون آسیب رساندن و تغییر رنگ انجام می دهد .
نوع موتور این محصول یونیورر سال می باشد وهمچنین دور موتور  1400دور بر دقیقه است .
مجهز به سیستم آنتی باکتریال می باشد که  باعث از بین بردن بو های نا مطبوع می شود  و باکتری های مضر را در داخل دستگاه از بین می برد.
همچنین قابلیت  تمیز نگه داشتن داخل محصول را به دنبال دارد.[ماشین لباسشویی شارپ]

<      1   2   3   4      >