سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/5/3
11:12 صبح

فقط 5.5 لیتر مصرف آب برای یک ظرفشویی با رده مصرف +++A !?

بدست علیرضارحمتی در دسته

فناوری ژاپن در تولید محصولات با کیفیت برای همگان آشکار است. مهندسین ژاپن به "افراد متمرکز برروی جزئیات" معروف هستند. از مثالهای زبانزد این کشور به "اگر کسی کاری رو نتونسته انجام بده، تو سعی کن شاید بتونی به انجام برسونیش" می توان اشاره نمود.

ماشین ظرفشویی مدل QW-V1014M یک ماشین با ظرفیت شستشوی 14نفره می باشد. با مجهز بودن به یک موتور اینورتر و نحوه طراحی، کمتر از 6 لیتر در هر بار استفاده، آب مصرف میکند. این در حالیست که که برای شستشوی ظروف یک وعده غذای خانوادگی به بیشتر از این لیتر آب نیاز خواهد بود. با این ویژگی از طرف سازمان استاندارد سازی به این محصول رده مصرف انرژی +++A (تری پلاس ای) تعلق گرفته است. 

جهت مشاهده حضوری محصولات شارپ از قبیل ظرفشویی | یخچال دوقلو می توانید در ساعات فروشگاهی به نمایندگی های نفیس24 مراجعه نمایید. و یا در خصوص سوالات خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


www.nafis24.com  |  Telegram  |  Instagram

 

021- 77 222 397

 


97/5/2
3:38 عصر

انواع لپ تاپ های لنوو هم اکنون در فروشگاه نفیس24 قابل خرید می با

بدست علیرضارحمتی در دسته قیمت لپ تاپ، لپ تاپ لنوو، لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ LEGION-Y520-G با مجهز بودن به پردازنده 4 هسته ای و همراه با 8 هسته مجازی از نوع اینتل COREi7-7700HQ برای تمامی کارهای روزمره مناسب می باشد. شرکت لنوو با قرار دادن کارت گرافیک 6 گیگا بایتی هیچ محدودیتی برای گیمرها(عاشقان بازی های رایانه های) در اجرای بازی های فوق حرفه نگذاشته است.

16 گیگ حافظه جانبی تعبیه شده در لپ تاپ LEGION-Y520-G هیچ نگرانی برای اجرای برنامه های سنگین به جا نمی گذارد. همچنین تمام فیلم ها و آهنگ های دلخواهتان را برای مدت طولانی در فضای 1 ترابایت این دستگاه ذخیره نموده و از پر شدن حافظه های کوچک قدیمی راحت شوید.

حافظه هیبریدی لپ تاپ LEGION-Y520-G به صورت عادی و فوق سریع (در کنار هم) در کسری از ثانیه برنامه های شما را در حال اجرا در می آورد. حافظه سریع 256 گیگابایتی برای نصب سیستم عامل و برنامه های قابل نصب در این بخش تعبیه شده است.[لپ تاپ لنوو]


97/5/1
3:31 عصر

خریداران به خرید کدام لوازم خانگی در سال 2018 تمایل بیشتری نشان

بدست علیرضارحمتی در دسته دستیار خانگی الکسا، دستیار خانگی آمازون، قیمت سایدبای ساید

متخصصان لوازم خانگی بوش می گویند که “مشتریان تمیزی و ظاهر یک آشپزخانه را بازتابی از خویشتن درونی خود می بینند”.

ماشین ظرفشویی Black از فولاد ضد زنگ محصولی شرکت بوش. منبع: شرکت بوش.

جولی مونیخ، مدیر بازاریابی محصولات رختشویی شرکت لوازم خانگی GE می گوید که او آب و رنگ، تکنولوژی و نورهای روشن تری به ماشین های لباسشویی و خشک کن ها افزوده می شوند، چرا که مصرف کنندگان می خواهند زمانی که از این وسایل استفاده می کنند “فاکتورهای شگفت انگیزتری” ببینند.

مونیخ می گوید، “اتاق رختشویی دیگر در زیرزمین [لوازم خانگی محبوب شده]


97/5/1
10:42 صبح

با حالت صرفه جویی اقتصادی یخچال شارپ، دیگه نگران صرفه جویی نباشی

بدست علیرضارحمتی در دسته فروشگاه اینترنتی نفیس24، قیمت یخچال فریزر شارپ، لوازم خانگی هوشم

یخچال فریزر دوقلوی شارپ 


رده مصرف انرژی یخچال دوقلو شارپ +A می باشد همچنین ظرفیت یخچال معادل 349 لیتر و فریزر معادل  251 لیتر می باشد که یکی از ویژگی های بارز این محصول است.
مجهز به سیستم آنتی باکتریال و ضدبو می باشد که خاصیت آنتی باکتریالی این نوع مواد ناشی از نانو ذرات نقره است  ابتدا با نابود کردن باکتری ها ، میکروب ها، ویروس ها و قارچ های موجود، محل مورد نظر را ضد عفونی کرده و سپس با از بین بردن بوی بد محل ، رایحه  ای خوش را به ارمغان می آورد.
از ویژگی های ظاهری این محصول می توان به درب استیل INOX اشاره کرد وجود فیکسر های موجود در دستگاه جهت جفت شدن دو دستگاه به یکدیگر می باشد.
با حالت صرفه جویی اقتصادی یخچال شارپ می توان به صرفه جویی و کاهش  هزینه های جانبی کمک کرد لازم به ذکر است که مصرف این محصول بسیار کم است 
[یخچال فریزر شارپ]




<      1   2   3   4