سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/10/26
4:15 عصر

زودتر از همه خرید کنید، صندلی اول جام جهانی به تماشا بنشینید ...

بدست علیرضارحمتی در دسته

از تاریخ 1 بهمن ماه 1396 تا 31 فروردین ماه 1397 " جشنواره نوروزی 90 روز با ال جی " برای مصرف کننده ی نهایی در جریان خواهد بود. جوایز جشنواره به شرح ذیل می باشد:

·         تخفیفات نقدی برای محصولات مشمول جشنواره ( به شرط نصب محصول )

·         هدایای نقدی به قید قرعه برای محصولات مشمول جشنواره (به شرط نصب محصول)

·         90 سفر به جام جهانی روسیه به قید قرعه برای تمامی خریداران محصولات ال جی (به شرط نصب محصول)

[بیشتر]


96/10/26
9:45 صبح

تا حالا شده به فرزندتون بگید زیاد درب یخچال رو باز نکن؟ با این ط

بدست علیرضارحمتی در دسته

درب جدید ™Door - in -Door

کمپرسور خطی
کمپرسور خطی ال‌جی، یخچال‌های این شرکت را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. کمپرسور خطی قدرت خنک‌‌کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی کاهش می‌دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا بطور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می گردد. این موضوع ال‌جی را قادر می سازد 10 سال گارانتی برای کمپرسور خطی یخچال‌های خود ارائه دهد.

لامپ‌های LED
لامپ‌های LED دارای روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ‌های معمولی می باشند. این لامپ‌ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شوند. همچنین با حذف لامپ‌های متداول فضای بیشتری داخل یخچال فراهم شده است.

ظرفیت بیشتر در ابعاد استاندارد [بیشتر]


96/10/26
9:45 صبح

غذای بخارپز بیشتر دوست دارید یا سرخ شده؟ اگر رژیم غذایی دارید او

بدست علیرضارحمتی در دسته

پخت و پز به روشی جدید و سریع تر

فناوری HotBlast™ روشی نوین در پخت و پز است که مدت زمان پخت و پز را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. هوای داغ از طریق حفره های متعدد بصورت مستقیم روی غذا دمیده شده وضمن پخت یکنواخت غذا بیرون آن ترد شده ولی داخل آن آبدار می‌ماند.

حرارت بیشتر

با تعبیه Dual Power Grill (موتور دوگانه گریل) در آن امکان لذت کامل از غذاهای گریل برای شما در زمان کوتاهتر فراهم شده است. سیستم گریل گسترده و ابتکاری آن توان بیشتری را با توزیع یکنواخت تر تولید می‌کند، حداکثر 2250 وات.

غذای سرخ‌شده سالم‌ تر

بدون نیاز به سرخ‌کن، از غذای سرخ‌شده سالم‌ لذت ببرید. در فناوری SLIM FRY™، سیستم گریل با گردش هوای گرم تلفیق گردیده تا غذای شما هم از داخل و هم از بیرون تنها با لایه‌ای نازک از روغن تُرد شود.

تمیز کردن آسان

محفظه داخلی آنتی باکتریال، بسیار مقاوم و ضدخش از جنس سرامیک بادوام Ceramic Inside™ بوده و به راحتی [بیشتر]


96/10/25
11:5 صبح

برای ظروف 14نفر کمتر از 11لیتر آب مصرف میکنید؟ ظرفشویی سامسونگ ا

بدست علیرضارحمتی در دسته

عملکردی نوآورانه در شستشو

فناوری ™WaterWall با استفاده از میله افشانه، انقلابی را در شستشوی ظروف رقم زده است. در این فن آوری بازوی حرکتی بهمراه فشار قدرتمند آب با تشکیل دیواری از آب قسمت‌هایی از سبد پایینی ظروف را که دسترسی به آن دشوار است را تماما” تحت پوشش قرار می‌دهد.

شستشوی هدفمند

تنظیمات Zone Booster ضمن کنترل فشار و دمای آب، با ارائه دو نقطه شستشوی پر قدرت در سبد ظروف پایینی، علاوه بر تضمین پارکیزگی ظروف انعطاف‌پذیری بیشتری را برایتان ممکن می‌سازد.

سهولت شستشو قاشق و چنگال‌

با هدف ایجاد نهایت راحتی سینی قابل حمل در سبد سوم طراحی گشته که تخلیه قاشق و چنگال‌ها را بیش از پیش آسان می‌سازد.

کار آسان و بی‌زحمت با سبد ظروف

با ماشین ظرفشویی ™WaterWall سامسونگ، لذت [بیستر]


96/10/25
11:5 صبح

تلویزیون QLED در مقابل LED! ادعا یا یک واقعیت اثبات شده؟

بدست علیرضارحمتی در دسته

QLED. نوآوری در نسل بعدی تلویزیون.

کاملاً بی‌همتا. فناوری «کوانتوم دات» به‌واسطه استفاده از مواد آلیاژی نوآورانه کیفیت رنگی بی‌نقص را به حد اعلا ارائه می‌دهد. نوعی تجربه دیداری فرا زمینی که هرگز رنگ نمی‌بازد.

حجم رنگ 100 درصد

دنیایی از حجم رنگ را کشف کنید که تفکر شما را درباره تلویزیون متحول خواهد کرد. گستره وسیع حجم رنگ Q7F کاملاً بی‌بدیل است، به‌طوری‌که اگر یک بار دنیای واقعی را ببینید، دیگر هرگز به کمتر از آن قانع نخواهید شد.

کنتراست تلویزیون QLED

Q7F با عمق بیشتر و کنتراست خیره‌کننده تجربه دیداری شگفت‌انگیزی را ارائه می‌نماید. مهم نیست چه موقع از روز است، با شدت نور هر صحنه از هر محیط مسحور می‌شوید.

فناوری Q HDR 1500

تمامی جزئیات تصویر را آنگونه که ضبط شده اند تماشا نمایید . با استفاده از ویژگی HDR1500 می توانید تمامی جزئیات و اختلاف رنگها را مشاهده نمایید.

تلویزیونی با دوام بسیار زیاد

تلویزیون‌های مدل QLED سامسونگ که در آنها از مواد غیر آلی [بیشتر]


<      1   2   3   4      >