سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/11/10
12:2 عصر

اگر از جشنواره ها و روش خرید محصولات سوالی دارید، با کارشناسان م

بدست علیرضارحمتی در دسته

نفیس24 یک فروشگاه همواره تخفیف است که در سال جاری و با فروش محصولات خانگی آغاز به کار نمود. امید است تا با ارائه بهترین قیمت و کیفیت عالی، سال های سال در عرصه رقابت پیشگام باشیم.

شما در هر لحظه از ساعات اداری قادرید تا سوالات خود را از طریق تلفن فروشگاه نفیس24 و یا از طریق گفتگوی آنلاین (Live Chat) با کارشناسان ما در میان بگذارید. 

 

@NafisShops   |  تلگرام  + صفحه اینستاگرام

www.Nafis24.com

021- 77 222 397


96/11/10
10:18 صبح

هم به قیمت شرکت پخش + هم جشنواره 90 روزبا الجی + هم هزینه حمل تا

بدست علیرضارحمتی در دسته

شستشوی جداگانه

در ماشین لباسشویی اصلی، لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالیکه Mini Wash در حال شستشوی لباس های ظریف به صورت همزمان است.

صرفه‌جویی در زمان 

زمان لباس شستن خود را به نصف کاهش دهید!
اکنون می‌توانید با ™LG TWINWash دو سری لباس را ظرف 49 دقیقه بشویید.

.:: محصول پیش رو شامل دو ماشین لباسشویی می باشد که هر کدام به تنهایی نیز نقش لباسشویی را ایفا می‌کنند. از این جهت، شما می تواننید هر کدام از این محصولات را به صورت جداگانه نیز سفارش دهید.

کاهش 99.9 درصدی مواد آلرژی‌زا

فناوری ™TrueSteam باعث فعال شدن سیکل شستشوی ضد آلرژی، Steam Refresh و ™Steam Softener می‌شود. کیفیت زندگی خود را با حفظ یک محیط سالم و بدون مواد آلرژی‌زا بهبود بخشید.

شستشو با سرعت بی نظیر

ترکیب اسپری آب و حرکت فیلتراسیون [بیشتر]


96/11/9
2:14 عصر

فروش تمامی محصولات الجی به قیمت شرکت پخش در نفیس24 .::. فقط برای

بدست علیرضارحمتی در دسته

« خریدی هوشمندانه با نفیس24 »

فروشگاه نفیس، به عنوان نماینده برند “ال جی” و “سامسونگ”  با عرضه محصولات توسط سایت نفیس24 توانسته است برای محقق شدن اطمینان همه جانبه مشتریان  گام بزرگی را بردارد.همچنین برای ایجاد سهولت و سرعت در دریافت سفارش مشتریان گرامی، ارسال محصولات در نفیس24 به صورت اکسپرس انجام شده و در کمترین زمان به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

یکی از نگرانی هایی که کاربران اینترنتی در خریدهای خود همواره با آن روبرو هستند، امنیت و سرعت پرداخت ایشان است. بسیاری از موارد بعلت ندانستن میزان امنیت [بیشتر]


96/11/9
10:0 صبح

بارش برف و بارون قطع شد. ولی جشنواره \بارش برف\ ما ادامه دارد ..

بدست علیرضارحمتی در دسته

تخفیف ویژه تلویزیون الجی در فروشگاه نفیس24

ارتقا دهنده کیفیت تصویر به 4K

قابلیت 4K Upscaler در تلویزیون ال‌جی به کمک نوعی فناوری بسیار پیشرفته پردازش تصویر، میزان وضوح را تا نزدیک به کیفیت 4K ارتقا می‌دهد.

در صدایی غنی غرق شوید

با جدیدترین و پیشرفته‌ترین صدای فراگیر شبیه‌سازی‌شده ال‌جی که از هفت کانال مجازی خارج می‌شود و حس فراگیری عالی ایجاد می‌کند، در صدایی غنی غرق شوید.

طراحی شیک با سبکی زیبا

طراحی یکدست و باریک که تمام صفحه نمایش را در بر گرفته. تلویزیون UHD ال‌جی که با نمایی شیک و کیفیت تصویر عالی همراه شده است، مکملی چشم‌نواز [بیشتر]


96/11/8
3:58 عصر

نفیس24 از امروز جشنواره \بارش برف\ را به راه انداخت; 8درصد تخفیف

بدست علیرضارحمتی در دسته

+ 1/500/000 ریال کارت هدیه نقدی (جشنواره نوروزی 90 روز با ال‌جی)

ارتقادهنده کنتراست برای داشتن محتوایی شبیه HDR

فناوری HDR Effect ال‌جی از فرآیند پردازش تصویر ویژه‌ای استفاده می‌کند که با ارتقای کنتراست، محتوای دارای محدوده پویایی استاندارد را به کیفیتی شبیه HDR تبدیل می‌کند تا تجربه دیداری شبیه به HDR حاصل شود.

ویژگی‌های Ultra Luminance – درخشندگی فوق‌العاده و Local Dimming با تنظیم نور پس‌زمینه و تقسیم تصویر به بلوک‌هایی از کنتراست واحد، میزان روشنایی و نمایش جزئیات را بهبود می‌بخشد.

ارتقا دهنده کیفیت تصویر به 4K

قابلیت 4K Upscaler در تلویزیون ال‌جی به کمک نوعی فناوری بسیار پیشرفته [بیشتر]


<      1   2   3   4   5   >>   >