سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/2/8
1:8 عصر

تلویزیون وایرلس میکرو ال ای دی 146اینچی موسوم به \دیوار\

بدست علیرضارحمتی در دسته

تلویزیون وایرلس میکرو ال ای دی 146 اینچی موسوم به دیوار

 

تلویزیون 146 اینچی سامسونگ – که دیوار “The Wall” نامیده شده است – یکی از محصولاتی است که در نمایشگاه CES 2018 بیشتر صحبت ها بر آن متمرکز بود، و این موضوع دلایل زیادی هم داشت. برای افراد تازه کار، این تلویزیون خیلی جالب توجه بود. به عنوان اولین تلویزیون میکرو ال ای دی، این تلویزیون ال ای دی هایی در مقیاس میکرومتر را شامل می شود که از خود نور متسع می کنند، که نیاز به فیلترهای رنگی یا نور پس زمینه را از میان می برد. اما برای بسیاری از افراد، بزرگترین مزیت “دیوار” طراحی ماژولار آن است که به مصرف کنندگان این توانایی را می دهد که صفحاتی با اندازه های مختلف ایجاد کنند [بیشتر]

 

 


97/2/5
10:28 صبح

به زودی قادرخواهید بود با یخچال منزلتون صحبت کنید...

بدست علیرضارحمتی در دسته

#سامسونگ قابلیت های صوتی پیشرفته ای را در فامیلی هاب خود عرضه کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا با یخچال های هوشمند صحبت کنند،‌ و امسال عملکرد صوتی را به بازارهای اروپا توسعه خواهد داد. این پیشرفت مطلوب این امکان را فراهم خواهد کرد که بازه وسیعی از وظایف ،‌ از نگاه کردن به داخل یخچال تا پخش کردن موسیقی،‌ صرفا با صحبت کردن با یخچال انجام شوند.

همچنین،‌ سامسونگ به طور فعالانه ای در تلاش است تا فامیلی هاب [بیشتر]


97/2/3
4:53 عصر

جشنواره سامسونگ شروع شد ولی فقط برای فوتبال دوستان عزیز (:

بدست علیرضارحمتی در دسته

جشنواره فوتبالی تلویزیون های سامسونگ از شنبه 1 اردیبهشت ماه در فروشگاه #نفیس24 هم آغاز شد.

شرایط جشنواره:

پس از خرید، محصول خریداری شده توسط کارشناسان رسمی شرکت سام سرویس نصب گردد [بیشتر]


97/2/3
12:29 عصر

تلویزیونهای الجی LG Signature OLED گامی بلند در تولید تلویزیون;

بدست علیرضارحمتی در دسته

طرفداران سرگرمی و عاشقان لوازم الکتریکی ممکن است همهمه ها در خصوص تلویزیون های LG را در نمایشگاه CES 2017 شنیده باشند، رویدادی که در اوایل سال 2017 در لاس وگاس روی داد.

این برند کره ای در نمایشگاه CES 2017، که 23 سال از برگزاری آن می گذرد، 54 جایزه دریافت کرد. از این جوایز، 45 جایزه به خاطر  تلویزیون های جدید LG Signature OLED TV W بود؛ محصولی که محبوب منتقدان این برند قرار گرفت.

چهار ویژگی که تلویزیون های LG Signature OLED TV W را از دیر تلویزیون ها متمایز می کنند [بیشتر]


97/2/2
11:9 صبح

::. 14پیشبینی در مورد آینده خانههای هوشمند

بدست علیرضارحمتی در دسته

 

یک دهه قبل، ایده کنترل گرمایش، نور و سیستم های امنیتی خانه ها از راه دور و از طریق تلفن همراه چیزی شبیه به داستان های علمی تخیلی به نظر می رسید. اما سال 2017 ثابت کرد که سال خانه های هوشمند می باشد. فن آوری در این بازار به رشد سریع خود ادامه داد، و موسسه تحقیقات بازار زیون پیش بینی کرده است که تا سال 2022 به 53.45 میلیارد دلار خواهد رسید [بیشتر]


<      1   2   3   4   5      >