سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/6/31
3:36 عصر

ظاهر آشپزخانه شما به چه شکلیست؟!

بدست علیرضارحمتی در دسته

کشورها و اقوام مختلف زبان های مشترکی دارند. یکی از زبان های مشترک هنر آشپزی و ذائقه شناسی ست. چلو کباب ما در کل دنیا حرف اول را میزند. این غذا با ریحان سبز + سماق و گوجه کبابی کاملا مهندسی طراحی شده است. عطر قرمه سبزی و قیمه با گوشت گوسفندی شما برای خرید گوشت تازه به وسوسه می اندازد.

ابزارهای آشپزی همیشه در دسترس بوده و هستند و فقط امکانات بیشتری برای طبخ هر چه بهتر غذا به ما می دهند. اگر مهمان زیاد دارید اجاق فردار بخرید. چنانچه به تازگی تشکیل خانواده داده اید، از اجاق های طرح‌فر با قیمت های مناسب تر استفاده نمایید. اگر همچنان مجرد هستید، از اجاق های رومیزی بهره ببرید. 

یک آشپز سنتی هستید؟! عاشق غذاهای سریع یا فست فودید؟! از ترکیب سبزیجات در غذا استفاده میکنید؟! در نهایت سعی کنید استایل آشپزی خود را ترسیم نمایید، به این خاطر که این هم یک هنر است و هم یک شغل درآمدزا. [ظاهر آشپزی شما]


97/6/27
2:55 عصر

فروش تلویزیون های 32 و 43 اینچ برند تیسیال در نفیس24;

بدست علیرضارحمتی در دسته

تی سی ال (TCL) نام یک شرکت کره ایست که در حال تولید لوازم خانگی و کالای دیجیتال می باشد. این برند به صورت انحصاری توسط شرکت مادیران که سابقه 50 ساله در همین زمینه دارد، گارانتی و عرضه می شود. تلویزیون های با کیفیت کوانتوم دات که قبلا در سری تلویزیون های برند سامسونگ  مشاهده نموده اید، توسط تی سی ال نیز ساخته می شود.

 تلویزیون های کوانتوم دات حالت انتشار نور را از حالت هرمی در تلویزیون های قدیم به حالت استوانه ای تغییر داده اند. به همین دلیل است که در این سری از تلویزیون ها کیفیت و دقت رنگ بیشتر نمود پیدا میکند.

فروشگاه #نفیس24 به عنوان یکی از نماینده های معتبر این برند، فروش محصولات تی سی ال را به صورت محدود آغاز نموده است. در صورت علاقه مندی به محصولاتی که در این برند موجود می باشد کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

021-77222397


97/6/26
2:38 عصر

دوقلوهایی که خیلی هم شبیه و همسان نیستند؟!

بدست علیرضارحمتی در دسته

یخچال فریزرهای دوقلو زمانی خیلی شبیه به هم بودند که سیستم آبریز طراحی نشده بود. این سیستم دوقلوها را قابل تشخیص کرد و میتوان متوجه شد که کدام یخچال و کدام فریزر هستند. فیکسر (ثابت نگهدارنده) کمک بیشتری به هم قد و اندازه کردن این محصولات میکند. 

یخچال فریزرهای دوقلو با رنگ بندی های سفید / استیل / نقره ای / سفید چرم و یا گاها مشکی در حال تولید هستند. مدل هایی از برندهای اکولوکس | شارپ | هیوندا در فروشگاه #نفیس24 در حال فروش است. کافیست با مراجعه به سایت و یا تماس با کارشناسان ما موجودی محصول مورد علاقه تان را استعلام بفرمایید.

 

 

 

021- 77 222 397

97/6/25
5:31 عصر

یخچال فریزر استیل شارپ با 730 لیتر ظرفیت، چه ویژگی هایی دارد؟!

بدست علیرضارحمتی در دسته

یخچال فریزر مدل SJ-PD73S به صورت بالا فریزر و پایین یخچال طراحی شده است که به اختصار آن را پایین بالا نام می برند. ظرفیت 730 لیتری آن برای زوج های جوان یا خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است. طرح استیل و آبریز آن در جای مناسبی طراحی گردیده است. رده مصرف انرژی آن A می باشد که  با سیستم اکواقتصادی آن منجر به استفاده 510 کیلووات ساعت انرژی در طی سال می شود. یخچال فریزر شارپ دارای محفظه نگهدارنده میوه و سبزیجات، نوار درب آنتی باکتریال، حالت مسافرت و [یخچال فریزر استیل شارپ]


97/6/21
1:16 عصر

آواپراتور وسیله ای که به اشتباه اپراتور عنوان میشود چه وظیفه ای

بدست علیرضارحمتی در دسته

یخچال فریزرهای اکولوکس به تازگی و با ظاهری زیبا وارد بازار فروش وسایل خانگی ایرانیان شده اند. این محصولات دارای فناوری کره جنوبی می باشند که در ایران و چندین کشور دیگر اسمبل (سرهم بندی) می شوند. یکی از تجهیزات به کار رفته شده در این محصولات "آواپراتور" می باشد. آواپراتور که در بعضی سایت های فروشگاهی با عنوان اپراتور معرفی شده است، دستگاهی برای تبدیل [یخچال فریزر اکولوکس]

   1   2   3   4      >